Regulamin sklepu
Regulamin sprzedaży Sprytne Maluszki
I. Najważniejsze informacje dot. sklepu internetowego
1. Świadczenie Usług za pośrednictwem strony internetowej www.sprytnemaluszki.pl odbywa się na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
2. W sklepie możesz uzyskać dostęp do płatnych treści.
3. Sklep internetowy prowadzi Aleksandra Klisko – właścicielka firmy Social Garden Aleksandra Klisko z siedzibą w Płocku, ul. Rembielińskiego 5/66, 09-400 Płock, woj. Mazowieckie, Polska), wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 7743236637, REGON 368356430
Kontakt: e-mail: socialgardenklisko@gmail.com.
Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresu e-mail podanego w godzinach 8.00 – 16.00 w dniach ustawowo roboczych.
4. Podstawowe pojęcia:
1) Produkt – streaming video lub audio, plik video lub audio, ebook, konsultacja on-line lub inny produkt dostępny w postaci cyfrowej lub materialnej. Dostępność danego Produktu może być limitowana, co szczegółowo określają warunki zakupu;
2) Produkt elektroniczny – treść cyfrowa, która przybiera postać pliku elektronicznego, którego format zależny jest od zawartości pliku (np. e-book, inne materiały w formie pdf, zip, audio/video)
3) Użytkownikiem jest osoba dokonującą zakupu produktu/usługi, tj. osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej;
4) Konsumentem jest osoba fizyczna, która dokonuje zakupu do celów, które nie są bezpośrednio związane z jej działalnością zawodową lub gospodarczą;
5)Przedsiębiorcą na prawach konsumenta jest osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
6) Konto Użytkownika – oznacza indywidualny panel, uruchomiony na rzecz Użytkownika przez Sprzedawcę, po dokonaniu przez Użytkownika Rejestracji i zawarciu umowy świadczenia usługi Prowadzenie Konta Użytkownika;
7) Usługa – usługa świadczona przez Sprzedawcę na rzecz Użytkownika w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
II. Najważniejsze informacje dot. zakupu produktów
1. Warunki realizacji umowy określa niniejszy Regulamin oraz szczegółowy opis wskazany przy opisie produktu/usługi.
2. W przypadku zastrzeżenia promocji i rabatów – promocje i rabaty nie sumują się.
3. Podane ceny są cenami brutto i zawierają wszystkie podatki wymagane przepisami prawa.
4. Płatności za Produkt można dokonać dostępnymi w Serwisie metodami.
Dostęp do płatnego produktu kończy się w momencie upływu czasu trwania uzyskanej licencji na korzystanie z danego Produktu. Okres trwania danej licencji komunikowany jest przy opisie Produktu.
5. W celu zapewnienia bezpieczeństwa komunikatów i danych przekazywanych w Sklepie internetowym www.sprytnemaluszki.pl podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych przez Internet. Sprytne Maluszki zapewnia bezpieczeństwo transmisji danych przekazywanych w Sklepie internetowym poprzez stosowanie protokołu SSL (SecureSocketLayer).
Jak mogę dokonać zakupu?
5. Aby rozpocząć korzystanie z zakupionych produktów/usług Użytkownik musi dokonać skutecznej płatności.
6. Sprzedaż Produktów prowadzona jest za pośrednictwem https://sprytnemaluszki.pl/ 7. W celu zakupu Produktu należy postępować zgodnie z instrukcjami, w tym m.in. należy:
1) wybrać Produkt, który chce się kupić,
2) następnie należy uzupełnić formularz zamówienia,
3) potwierdzić akceptację Regulaminu oraz chęć dokonania płatności za produkt,
4) dokonać płatności.
Kliknięcie w przycisk "Kupuje i płacę" jest równoznaczne z zawarciem umowy i nie przysługuje prawo do odstąpienia od niej.
7. W trakcie procedury składania zamówienia – aż do momentu naciśnięcia na przycisk „Kupuję i płacę”, Klient ma możliwość modyfikowania zamówienia w szczególności w zakresie wyboru towaru, obszaru dostarczenia towaru, sposobu płatności, danych podanych w formularzu zamówienia. W celu modyfikacji zamówienia w zakresie wyboru należy powrócić do koszyka.
Kiedy i w jaki sposób otrzymam Produkt?
8. Zakupiony przez Użytkownika Produkt będzie udostępniony Użytkownikowi niezwłocznie po zakupie, nie później niż w ciągu 3 dni od chwili dokonania skutecznej płatności m.in. na e-mail podany przy zamówieniu. Pliki są dostępne do pobrania 30 dni od dokonania zakupu.
9. W przypadku gdy przy opisie Produktu przewidziano inny termin realizacji, obowiązują zasady wskazane w opisie Produktu.
Kiedy mogę złożyć reklamacje?
10. Sprzedawca dba o to by dostarczać wysokiej jakości usługi i produkty.
11. Użytkownik może składać reklamacje dotyczące zakupionych produktów/usług.
12. Reklamacja powinna zostać wysłana na adres poczty elektronicznej Usługodawcy: : socialgardenklisko@gmail.com
13. Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Użytkownika, przedmiot reklamacji oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji, Sprzedawca wezwie Użytkownika do jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania.
14. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni (w przypadku Konsumentów oraz przedsiębiorców działających na prawach konsumenta) rozpatruje reklamacje. Odpowiedź przesłana zostanie na adres e-mail wskazany przez Użytkownika.
III. Warunki techniczne dot. produktów odpłatnych
1. Aby uzyskać dostęp do Produktów/usług konieczne jest posiadanie przez Użytkownika urządzenia z aktualną przeglądarką internetową wspieraną przez producenta z dostępem do Internetu.
2. Z uwagi na to, że zakupione produkty mogą być w formacie PDF*, doc*, mp3*, mp4*, Użytkownik musi posiadać programy, które obsługują wymienione pliki.
3. Z uwagi na to, że przy korzystaniu z Produktów i usług Sprzedawcy Użytkownik korzysta jednocześnie z sieci Internet, co wiąże się z ewentualnym ryzykiem pozyskiwania i modyfikowania danych przez osoby nieuprawnione – Użytkownik powinien stosować środki techniczne, które będą minimalizować to ryzyko, np. korzystać z programów antywirusowych i chroniących tożsamość Użytkowników.
4. Wszystkie zamieszczone materiały są chronione prawami autorskimi. Majątkowe prawa autorskie do materiałów umieszczonych stronie www.sprytnemaluszki.pl i jej podstronach przysługują wyłącznie podmiotowi Social Garden Aleksandra Klisko
IV Ceny towarów
Ceny towarów i treści cyfrowych prezentowane na stronach internetowych Sklepu internetowego wyrażone są w złotych polskich i są cenami ostatecznymi.
Informacje o cenie towaru/treści cyfrowych, ich cechach oraz istotnych właściwościach towarów lub treści cyfrowych dostępne są na stronie internetowej Sklepu internetowego i zamieszczone są przy prezentowanym towarze lub treściach cyfrowych.
Ceną wiążącą i ostateczną jest cena podana w „Koszyku” w podsumowaniu zamówienia w chwili złożenia zamówienia przez Klienta za pośrednictwem Sklepu internetowego.
Ceny towarów lub treści cyfrowych prezentowane w Sklepie internetowym www.sprytnemaluszki.pl mogą ulegać zmianie, przy czym zmiana ceny towaru nie ma wpływu na zamówienia złożone przed wejściem w życie zmiany ceny.
V Zwroty towarów
1. Postanowienia dot. prawa odstąpienia od umowy odnoszą się do Konsumentów oraz Przedsiębiorców działających na prawach Konsumenta.
Kiedy prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje?
2. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku gdy:
1) Użytkownik wyraził zgodę na to by Sprzedawca rozpoczął dostarczanie produktu elektronicznego przed upływem terminu do odstąpienia od umowy,
2) Użytkownik wyraził zgodę na wykonanie w pełni usługi przed upływem terminu do odstąpienia od umowy wiedząc o tym, że utraci w ten sposób prawo do odstąpienia od umowy.
3. Treści cyfrowych (w formie elektronicznej PDF) nie podlegają zwrotowi.
Kiedy mogę odstąpić od umowy i jak?
4. W przypadku gdy nie występują okoliczności wskazane powyżej, Użytkownik ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. W celu skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy, Użytkownik powinien poinformować Sprzedawcę o tym wysyłając np. e-mail lub pismo na adres firmy. (Przykładowa treść: Odstępuję od umowy zawartej w dniu …. Dotyczącej zakupu produktu/świadczeniu usług …. opisać czego dotyczy umowa; ……… wskaż datę, imię, nazwisko/inne dane identyfikacyjne). Więcej informacji znajduje się w załączniku nr 1 do Regulaminu.
VI. Postanowienia końcowe.
1. Oferta wskazana w Serwisie nie stanowi oferty Sprzedawcy w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia Umowy sprzedaży.
2. Aby otrzymać fakturę klient ma 1 miesiąc na napisanie maila na sprytnemaluszki@gmail.com z danymi firmy, jeśli jest to osoba prywatna czas wynosi 3 miesiące.
3.Zabrania się dostarczania przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym oraz działanie na szkodę Usługodawcę, w tym korzystanie z Serwisu w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami, naruszający dobra osobiste osób trzecich.
4.. Jakiekolwiek próby włamania do Serwisu, oferującego Usługi oraz korzystanie z nich w sposób niezgodny z Regulaminem lub obowiązującymi przepisami, mogą skutkować rozwiązaniem umowy oraz podjęciem stosownych kroków prawnych.
5. Prawami autorskimi do treści i materiałów zawartych w Serwisie w zakresie funkcjonowania niniejszego Serwisu dysponuje Social Garden Aleksandra Klisko. Utrwalanie, kopiowanie lub ingerencja przez Użytkownika w treści i materiały zamieszczone w Serwisie są zabronione.